راجیہ سبھا: مغل سرائے اسٹیشن کا نام تبدیل کرنے پر اپوزیشن پارٹیوں کا ہنگامہ، حکومت بولی مغلوں کے نام پر اسٹیشن کے نام چاہتے ہیں

ملک کے ایک اہم ریلوے اسٹیشن مغل سرائے کا نام بدل کر دین دیال اپادھیائے کے نام پر رکھے جانے کے حکومت کے فیصلے کا آج ایس پی ارکان نے راجیہ سبھا میں مخالفت کی. وقفہ صفر میں ایس پی کے نریش اگروال نے قوانین 267 کے تحت یہ مسئلہ اٹھایا اور حکومت پر حملہ بولتے ہوئے اسٹیشن کے نام بدلے جانے کی مخالفت کی. ڈپٹی چیئرمین پی جے کورین نے ان نوٹس کو نامنظور کر دیا اور کہا کہ اس موضوع کو لوک اہمیت کے موضوع کے تحت اٹھایا جا سکتا ہے.


اس دوران ایس پی کے کئی رکن حکومت کے اس فیصلے کی مخالفت کرتے ہوئے آسن کے قریب آ گئے اور نعرے بازی شروع کر دی. ہنگامے کے درمیان ہی ایس پی ارکان نے دعوی کیا کہ ملک میں کسی ریلوے اسٹیشن کا نام کسی شخص کے نام پر نہیں رکھا گیا ہے. پارلیمانی امور کے وزیر مملکت مختار عباس نقوی نے کہا کہ اس کے پہلے ممبئی وکٹوریہ ٹرمنس ریلوے اسٹیشن کا نام چھترپتی شیواجی کے نام پر رکھا گیا ہے. انہوں نے ایس پی ارکان پر نشانہ لگاتے ہوئے کہا کہ ان کی سوچ غلط ہے. وہ مغلوں کے نام پر اسٹیشن کے نام چاہتے ہیں لیکن ایک مفکر کا نام انہیں پسند نہیں کرتے.

Leave a Comment

Copyright © Dailyaag - All Rights Reserved

Scroll to top