سی ایم یوگی آدتیہ ناتھ بولے، سخت فیصلے ہوں گے کسی کو اچھا لگے یا برا

وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ نے اعلان کیا کہ انہیں 22 کروڑ عوام کے مفادات کو تحفظ دینا ہے، چار ماہ بعد وہ آپریشن پر نکلے ہیں. ایسے میں اب سخت فیصلے تو لینے ہی ہوں گے. اس سے کچھ کو اچھا لگے گا تو کچھ کو برا.
وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ نے جمعہ کو یہ بات لکھنؤ ملینیم اسکول میں ‘ہندوستان’ کی طرف سے منعقد حفظان صحت کی بگل بجنے پروگرام میں بطور مہمان خصوصی کہی.


‘ہندوستان’ کے چیف ایڈیٹر ششی شیکھر سے مختصر سوال جواب میں وزیر اعلی نے کہا کہ اگر نیت ٹھیک ہو تو مقصد حاصل ہو سکتا ہے. صاف سماج سے ہی صحت مند قوم کی بنیاد رکھی جا سکتی ہے. وزیر اعظم نریندر مودی نے صاف بھارت کا خواب دیکھا ہے. اس خواب کے مطابق ہم لوگ یوپی میں صاف بھارت مشن کو کامیاب بنائیں گے.

اس کام میں سماجی تنظیموں اور میڈیا کے کردار بھی اہم ہوگی.
وزیر اعلی نے کہا کہ ملینیم اسکول، ہندوستان اخبار گروپ اور سوكھيات آرٹسٹ اکشے کمار اور زمین پےڈنےكر نے اس مہم میں بڑا کردار ادا کیا ہے. ان فنکاروں نے فلم کے ساتھ ساتھ سماجی علاقے میں اپنی ذمہ داری سمجھی اور وزیر اعظم کے اعلان سے خود کو منسلک کیا اور فلم ٹايلےٹ: ایک محبت کی کہانی بنا کر اسے صفائی مہم سے منسلک. میں سمجھتا ہوں کہ ملک میں ہندوستان پہلا ایسا اخبار ہے جس نے صفائی مہم سے خود کو شامل ہے.

Leave a Comment

Copyright © Dailyaag - All Rights Reserved

Scroll to top