گجرات واپس کانگریس ممبر اسمبلی

احمد آباد. راجیہ سبھا انتخابات سے پہلے بنگلور میں قیام کر رہے گجرات سے کانگریس کے تمام ممبر اسمبلی آج صبح واپس لوٹ آئے ہیں، سب کو اد کے ایک حربے میں لے جایا گیا ہے. پارٹی کے لیڈروں نے مذکورہ معلومات دی.

کانگریس کے سینئر لیڈر احمد پٹیل کل ہونے والے راجیہ سبھا انتخابات میں پارٹی امیدوار ہیں. پٹیل کانگریس صدر سونیا گاندھی کے سیاسی مشیر بھی ہیں. کانگریس کے اہم انتباہ شیلیش پرمار نے اد میں نامہ نگاروں سے کہا، ہمارے تمام ممبران اسمبلی واپس لوٹ آئے ہیں اور اد کے ایک حربے میں ٹھہرے ہوئے ہیں.

ہوائی اڈے سے تمام ممبران اسمبلی کو براہ راست نجاد نامی ریزورٹ میں منتقل کر دیا گیا. پرمار نے کہا، ہمارے تمام ممبران اسمبلی نے یہاں تک کہ رکشا بندھن کے دن بھی گھر نہیں جانے اور کانگریس پارٹی کے وفادار سپاہی بنے رہنے کا فیصلہ کیا ہے.

وہ سب کے سب ساتھ رہیں گے اور کل راجیہ سبھا انتخابات میں ووٹ ڈالنے کے لئے اد سے (گاندھی نگر) جائیں گے. انہوں نے کہا، احمد پٹیل اور ریاستی کانگریس سربراہ بھارتسه سولنکی ان سے ملنے اد آئیں گے. ممبران اسمبلی نے ریزورٹ میں پولیس تحفظ نہیں لی ہے. گجرات سے تین راجیہ سبھا سیٹوں پر کل ووٹنگ ہونی ہے.

Leave a Comment

Copyright © Dailyaag - All Rights Reserved

Scroll to top