تین دن میں کانپور میں دوسرا دھماکہ بم بڑی تعداد میں برآمد

کانپور: جمعرات کو سرسوال کے علاقے میں ایک ہلکا سا سلسلہ تھا، بار بار بم دھماکے میں. جیسے ہی معلومات موصول ہوئی تھی، پولیس نے جگہ پہنچا اور تلاشی آپریشن شروع کر دیا. مختلف بوروں میں تقریبا 6 کلو گرام بم اور غیر قانونی فائر کارکار برآمد ہوئے. تاہم، کسی کی ہلاکتوں کی کوئی خبر نہیں ہے.

تحقیقات کے افسران کو تسلیم کرتے ہیں، اگر بازیابی برقی اور بم دھماکہ ہوا تو پھر پوری عمارت کو برباد کر دیا.  آپ کو بتاتا ہوں، سرسوال میں بم دھماکوں سے دو دن قبل دو افراد ہلاک ہوگئے. پولیس نے ہتیہ گاؤں سے اس معاملے میں دھماکے کا اہم الزام بابو سنگھ کو گرفتار کیا. مزید پڑھیں کہ گاؤں کے لوگوں کا کہنا ہے کہ …-سرسول گاؤں کی خواتین گرام پردھان کرن شکلا کے شوہر رججن شکلا نے بتایا، گاؤں میں بھلے ہی لوگوں کو آتش بازی بنانے کا لائسنس انتظامیہ نہیں دے رہی ہو، لیکن لوگ غیر قانونی طریقے سے یہاں کریکر بنانے کا کام کرتے ہیں.

-یہاں غیر قانونی پٹاکھی بنانے کے بارے میں پولیس چوکی اور مهاراجپر تھانے کو بھی معلومات ہے، لیکن پولیس کبھی کوئی کارروائی نہیں کرتی.
اگر یہ ایرر برقرار رہے تو ہمارے ہیلپ ڈیسک سے رابطہ کریں. اس ویڈیو پر غلط استعمال کی اطلاع دیتے ہوئے ایرر آ گیا ہے. براہ مہربانی دوبارہ کوشش کریں. اگر یہ ایرر برقرار رہے تو ہمارے ہیلپ ڈیسک سے رابطہ کریں. اس طرح گاؤں میں کوئی بھی پولیس کو کوئی معلومات نہیں دیتا ہے. غیر قانونی کریکرز بنانے کا کام پولیس کے تحفظ میں ہی چل رہا ہے.

Leave a Comment

Copyright © Dailyaag - All Rights Reserved

Scroll to top