وی آئی پی کلچر پر سی ایم یوگی کا وار، اب استقبالیہ میں نہیں دیا جائے گا گلدستے

لكھنولگزري ٹرینوں کے بعد سی ایم یوگی نے وزراء کی طرف سے گلدستے لینے پر بھی روک لگا دی ہے. دراصل، وياپي کلچر ختم کرنے کا مقصد بدھ کو سی ایم یوگی نے حکم جاری کیا ہے کہ اب استقبالیہ میں گلدستے یا پھولوں کے گلدستے نہ دے کر کوئی کتاب یا ایک پھول دیں. اب یہ حکم تمام محکموں کو بھجوا دیا گیا ہے.


بھاری بھرکم اخراجات میں ہوگی کاٹ
– ابھی تک کسی وزیر یا وزیر اعلی کے پروگرام میں جب فورم سجایا جاتا تھا تو پھولوں کے غیر ملکی اور مقامی پھولوں کا انتظام کیا جاتا تھا. ساتھ ہی مہمانوں کے استقبال کے لئے بھی بڑی تعداد میں گلدستے رکھے جاتے تھے.
– اب کسی بھی پروگرام میں کم تعداد میں پھولوں پر پیسہ خرچ کئے جائیں گے. ساتھ ہی مہمانوں کے استقبال کے لئے بوكے کی نہیں بلکہ کتابوں کی اہتمام کیا جائے گا.
مذہبی اور روشن کتابیں ملنے کی ہوئی اپیل
– سی ایم یوگی کی طرف سے جاری حکم میں کہا گیا ہے کہ استقبالیہ میں اگر قربانی کرنا ہی ہے تو روشن اور مذہبی کتابوں کو ہی ترجیح دی جائے.
– انہوں نے اپیل کی ہے کہ پھولوں کے گلدستے کی کم از کم استعمال کیا جائے تو بہتر ہو گا.
– چیف سکریٹری انفارمیشن اونیش اوستھی نے بتایا کہ وزیر اعلی یوگی کا حکم کے تعلق سے تمام محکموں کے صدور کو خط لکھ دیا گیا ہے.
– آپ کو بتا دیں کہ جون میں پی ایم مودی بھی سب سے یہ اپیل کر چکے ہیں کی استقبال کے لئے پھولوں کے گلدستے کی بجائے کتابیں نذر کرے.

Copyright © Dailyaag - All Rights Reserved

Scroll to top