انکم ٹیکس ڈپارٹمنٹ میں کرناٹک کے وزیر توانائی ڈی شیو کمار کے 39 ٹھکانوں پر چھاپہ مارا.

جیٹلی نے کہا کہ جس ریزورٹ میں ممبر اسمبلی ٹھہرے ہیں، وہاں تعداد نہیں پڑا. کرناٹک کے وزیر پوچھ گچھ ہوئی ہے.
نئی دہلی. کرناٹک میں وزیر شیو کمار کے ٹھکانوں پر چھاپے کے معاملے پر راجیہ سبھا میں جم کر ہنگامہ ہوا. کانگریس کے آنند شرما نے کہا، “چھاپے کی ٹائمنگ پر سوال کھڑے ہوتے ہیں.

” ارون جیٹلی نے کہا، “جس ریزورٹ میں ممبر اسمبلی ٹھہرے ہیں، وہاں تعداد نہیں پڑا. وزیر سے پوچھ گچھ ہوئی ہے.” کانگریس کے ممبران پارلیمنٹ نے ویل میں آکر ‘جمہوریت کے قتل-آمریت بند کرو’ کے نعرے لگائے. منگل کو کانگریس اور اپوجشن جماعتوں نے منگل کو سبسڈی والے رسوئی گیس سلنڈر کی قیمت ہر ماہ 4 روپے. بڑھانے کو لے کر پارلیمنٹ کے دونوں ایوانوں میں ہنگامہ کیا تھا. طاقتوں کے غلط استعمال کا رجحان بن گیا ہے …

– راجیہ سبھا میں کانگریس کے آنند شرما نے کہا، “طاقتوں کے غلط استعمال کی ایک رجحان سا شروع ہو گیا ہے.”
– “کرناٹک کے وزیر اور ان کے رکن اسمبلی بھائی پر گجرات کے ممبران اسمبلی کی میزبانی کا ذمہ ہے. ایسے میں ان پر چھاپہ ماری کیا جانا سوال کھڑے کرتا ہے.”

– غلام نبی آزاد نے کہا، “بی جے پی کے ان لوگوں پر چھاپہ مارا جانا چاہئے، جنہوں نے کانگریس کے ممبران اسمبلی کو 15 کروڑ آفر کئے.”
– ارون جیٹلی نے کہا، “جس ریزورٹ میں ممبر اسمبلی ٹھہرے ہیں، وہاں کسی طرح کی سرچگ نہیں ہوئی. کسی ایم ایل اے کی بھی تلاشی نہیں لی گئی. صرف ایک وزیر کے ٹھکانوں پر چھاپے مارے گئے.”

Copyright © Dailyaag - All Rights Reserved

Scroll to top