گورکھپور؛ نادرہ خان، آزاد امیدوار یوگی کے وارڈ سے جیت گئیں

گورکھپور: بلدیاتی انتخابات میں بی جے پی نے ریاست میں بھلے ہی زیادہ سیٹیں جیتی ہوں، لیکن وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ کے وارڈ نمبر 68 پرانا گورکھپور میں بی جے پی کو آزاد امیدوار سے شکست کا سامنا کرنا پڑا. آپ کو بتاتے چلیں کے وارڈ نمبر 68 میں سی ایم 22 نومبر کو اپنے ووٹ کا استعمال کرنے آئے تھے.

ووٹ دینے کے بعد، انہوں نے فتح کے نشان وی کے ساتھ اپنے تمام امیدواروں کو کامیابی سے بھی یقین دہانی کرائی. لیکن وزیراعلی خود بی جے پی کے امیدواروں کو اپنے وارڈ میں نہیں جیت سکتے. اس وارڈ میں آزادامیدوار نادرہ خاتون نے 1783 ووٹ حاصل کیا اور قریب ترین حریف بی جے پی کی

امیدواروں مایا ترپاٹھی صرف 1321 ووٹوں پر ہی اکتفا کرنا پڑا.

شہر ہی نہیں پردیش میں بھی بحث زوروں پر ہے کہ آخر وزیر اعلی نے خود انتخابی مہم اور عوامی جلسے کئے تھے۔، پھر بھی گورکھپور میں میونسپل 70 وارڈوں میں سے 27 پر بی جے پی سماجوادی پارٹی 17، آزاد 18، بی ایس پی 05 اور کانگریس نے 03 سیٹوں فتح حاصل ہے. پچھلی بار کی توقع نتائج بھلے کی تسلی بخش ہے لیکن کہیں نہ کہیں گورکھناتھ مندر کے آس پاس کے تمام وارڈوں میں بی جے پی کو شکست کا سامنا کرنا پڑا ہے.

اس جیت پر نادرہ خاتون نے کہا کہ یہ جیت ہمارے لوگوں کی ہے ہمارے وارڈ کی قدر عوام نےکی ہے، ہم اپنے وارڈ کو ایک مثالی وارڈ بنائیں گے، اور وزیر اعلی جی سے مل کر اشرواد اور تعاون بھی لیں گے.

Leave a Comment

Copyright © Dailyaag - All Rights Reserved

Scroll to top