اسلامک اسٹیٹ نے ایران میں حملے کی دی دھمکی

تہران: دہشت گرد تنظیم اسلامک اسٹیٹ (آئی ایس) نے ایک ويڈیو جاری کیا ہے جس میں  ایران کے دارالحکومت تہران میں حالیہ حملے کرنے کی دھمکی دیتے ہوئے ایرانی نوجوانوں سے ملک میں جہاد کے لئے آگے آنے کو کہا ہے.

ویڈیو میں دکھایا گیا ہے کہ ایک دہشت گرد آپ کے چہرے پر سیاہ نقاب ڈالے ہوئےہے اور ہاتھ میں اےكے- 47 پکڑ کر دو دیگر دہشت گردوں کے ساتھ اگلے بیٹھا ہوا ہے.

ويڈيومیں اايسس نیوز ایجنسی کا لوگو بھی لگا ہوا ہے  اس میں تہران کے ان دو مقامات  یعنی ایرانی  پارلیمان اور  آیتہ اللہ خمینی کا مزار  دکھایا گیا ہے جہاں آئی ایس یعنی داعش نے جون میں حملہ کیا تھا.اور اس حملے میں اٹھارہ افراد جاں بہ حق ہوئے تھے۔

کالی نقاب والے دہشت گرد نے فارسی میں یہ کہا کہ جس طرح ہم نے عراق اور شام میں تمہارے کتوں کے گردنیں کاٹی ہیں اسی طرح اب تہران میں بھی کاٹیں گے. آئی ایس نے تہران کی پارلیمنٹ پر حملے کی بھی ذمہ داری لی. اس حملے میں 18 افراد ہلاک ہوئے تھے. ویڈیو کے دوسرے حصے میں سیاہ ماسک پہنے دہشت  گردعربی زبان میں عراق پر حملے کی دھمکی دے رہا ہے.

دریں اثنا ٣٣روسی وزیر خارجہ سیرگی لاوروف نے کہا ہے کہ ان کا ملک دہشت گردی کے خلاف جنگ بالخصوص ’داعش‘ سے نمٹنے کے لیے ہر ممکن تعاون جاری رکھے گا۔

ان کا کہنا ہے کہ داعش کسی ایک ملک کے لیے نہیں پوری دنیا کے لیے خطرہ ہے کیونکہ اس کے جنگجو پوری دنیا میں پھیل چکے ہیں۔ ان کا کہنا تھا کہ شام میں داعش کے خلاف جنگ میں غیرمعمولی کامیابیوں کے باوجود داعش کا خطرہ موجود ہے۔

Leave a Comment

Copyright © Dailyaag - All Rights Reserved

Scroll to top