مودی پر راج ٹھاکرے کا وار، سب سے پہلے ریلی پر امن ہے، اگلےایسی نہیں ہوگی

ممبئی: راج ٹھاکرے کی قیادت میں مہاراشٹر نونرمان سینا (ایم این ایس) نے ممبئی کے ایلفنسٹن روڈ اسٹیشن کے ریلوے پل پر ہوئے حادثہ کی مخالفت میں جمعرات کو ریلی منعقد کی. بڑی تعداد میں لوگ اس ریلی میں شامل تھے. میٹرو سنیما سے لے کر چرچ گیٹ تک چلنے والی اس ریلی میں ٹھاکرے نے لوگوں سے خطاب کرتے ہوئے جم کر بی جے پی حکومت اور پی ایم مودی پر حملہ کیا. میں آپ بتا دیں کہ گزشتہ ہفتہ کے ایلفنسٹن بریڈ حادثے نے 24 افراد کو ہلاک کیا.

جب تک ممبئی کی لوکل ٹرینوں کا ڈھانچہ مضبوط نہیں ہو جاتا، اس وقت تک ایم این ایس ممبئی میں بلٹ ٹرین کے لئے ایک بھی اینٹ نہیں رکھنے دے گی. آج ہم نے ایک پرامن انداز میں ریلی منعقد کی. اگر حکومت کے نظام میں کوئی تبدیلی نہیں ہے، تو ہماری اگلی ریلی پرامن نہیں ہوگی.

راج ٹھاکرے نے مودی پر طنز کستے ہوئے کہا کہ مودی نے نوٹبندي، میک ان انڈیا جیسے استعمال کرتے ہوئے ملک کو گڈھے میں ڈال دیا. تین سال ضائعآر بی آئی کے گورنر ارجیت پٹیل نے یہ بھی کہا ہے کہ کسانوں کو پیسہ قرض نہیں مل سکتا. اس کے باوجود حکومت کی سمجھ نہیں آئی تھی اب اس حکومت ہٹا نا ہوگا. ملک کے عوام کے درمیان مودی کا اعتماد کم ہوگیا ہے. وہ ہر روز کسی بھی پروگرام میں تقریر دیتے ہیں اور وہ کتنا بولیں گے؟ اب آپ کو حکومت کے خلاف اپنی آواز بلند کرنا چاہئے.

میٹرو تھیٹر سے لے کر چرچ گیٹ تک ایم این ایس کی ریلی کو ممبئی پولیس نے پرمیشن نہیں دی تھی. اس کے باوجود، MNS رہنما اور کارکن چرچ گیٹ اسٹیشن پہنچ گئے.

Leave a Comment

Copyright © Dailyaag - All Rights Reserved

Scroll to top