یوپی حکومت میں، بیوروکریسی بھی بھگوا دھاری ہوئی

لکھنؤ: یہ کہا جاتا ہے کہ اسٹاک مارکیٹ اور بازار سیاست کی نبض بہت تیزی سے پکڑ لیتا ہے. سالوں بعد، یوپی کی بھگوا سیاست کیا حاوی ہوئی۔ افسر شاہوں سے لیکر چھوٹے چھوٹے اہلکاروں تک نے خوشنودی میں بھگوا کپڑے پہننا شروع کر دئے ہیں۔


یہ سب وزیر اعلی یوگی کو خوش کرنے کے لئے کیا جارہا ہے۔کیونکہ انکو بھگوا کپڑوں سے انکو خاص لگاؤ ہے اوریہی رنگ پسند ہے۔اب تو صورتحال یہ ہے کہ اسپتالوں اور بسوں کا رنگ بھی بھگوا ہو گیا ہے اور اسکو تیزی سے قبول کیا جا رہا ہے۔
یوگی کے بر سر اقتدار آتے ہی بھگوا گمچھے نوجوانوں کے گلے میں نظر آنے لگے ہیں۔ مفلروں کی فروخت بڑھ گئی ہے۔
اب تازہ ترین کیس وزیراعلی کے پیلی بھیت دورہ کا ہے. افسر شاہ سیاست کے موڈ کو کیسے سمجھتے ہیں۔؟ یہ اس دورے میں دکھاتا ہے یہ سمجھا جاتا ہے کہ بی جے پی کے قانون ساز، رہنما یا مزدور زعفران پہنے ہوئے ہیں، لیکن بیوروکریٹس بھی اس رنگ میں رنگ جاتے ہیں۔. پیلی بھیت ڈسٹرکٹ شیتل ورما وزیراعلی کے سامنے زعفران رنگ کی ساری میں نمودار ہوئیں. یہ دیکھنے کے لئے دلچسپ تھا. جس نے بھی ڈی ایم صاحبہ کو دیکھا وہ چونک گیا۔
یوگی حکومت نے یہ حکم جاری کیا ہے کہ زعفران رنگ میں حکومتی عمارات، حکومتی نوٹیفکیشن بورڈز اور سڑک کنارے میل کے پتھر بھی پینٹ کیے جائیں. لیکن، ملازمین کے لئے تا دم تحریر کسی ڈریس کوڈ کا اعلان نہیں کیا ہے۔

Leave a Comment

Copyright © Dailyaag - All Rights Reserved

Scroll to top