آروشی قتل کیس: الہ آباد ہائی کورٹ کا بڑا فیصلہ، تلوار جوڑی بری

الہ آباد: نوئیڈا کے مشہور آروشی قتل کیس میں الہ آباد ہائی کورٹ نے جمعرات (12 اکتوبر) کو بڑا فیصلہ سنایا. اس قتل کیس میں تلوار جوڑے (راجیش تلوار اور نوپور تلوار) کو بری کر دیا گیا ہے.

اس سے پہلے 25 نومبر 2013 کو غازی آباد کی خصوصی سی بی آئی عدالت نے حالات سے منسلک ثبوتوں کی بنیاد پر دونوں کو عمر قید کی سزا سنائی تھی، جس کے خلاف جنوری 2014 میں دونوں نے الہ آباد ہائیکورٹ کا دروازہ کھٹکھٹایا تھا. بتایا جا رہا ہے کہ اب تلوار جوڑا جمعہ (13 اکتوبر) غازی آباد کی ڈاسنا جیل سے رہا ہو جائیں گے.

الہ آباد ہائی کورٹ کا کہنا ہے کہ ثبوت اور حالات کو دیکھتے ہوئے تلوار جوڑے کو قصوروار نہیں ٹھہرایا جا سکتا. الہ آباد ہائی کورٹ کے جسٹس بی نارائن اور جسٹس اروند کمار مشرا کی ڈویژن بنچ نے اس کیس میں فیصلہ سنایا ہے. جیل میں بند تلوار جوڑا ہائی کورٹ کا فیصلہ سنتے ہی جذباتی ہو گئے. اس سے پہلے وہ کافی تناو میں تھے.

 

جسٹس بی نارائن اور جسٹس اروند کمار مشرا کی ڈویژن بنچ نے تلوار جوڑے کی اپیل پر 07 ستمبر 2017 کو اپنا فیصلہ محفوظ رکھ لیا تھا اور فیصلہ سنانے کی تاریخ 12 اکتوبر مقرر تھی.

کیا تھا معاملہ؟
١٦ مئی 2008 کو یوپی کے نوئیڈا میں جلوایو وہار علاقے میں 14 سال کی آروشی کی لاش اس کے مکان سے برآمد ہوئی تھی۔. شروع میں اس قتل کے پیچھے گھر کے نوکر ہیم راج کو مانا جا رہا تھا، لیکن دو دن بعد مکان کی چھت سے ہیمراج کی لاش بھی برآمد ہوئی تھی. یوپی کی اس وقت کی وزیر اعلی مایاوتی نے اس معاملے کی جانچ سی بی آئی سے کروانے کی سفارش کی تھی. تبھی سے یہ معاملہ کورٹ میں چل رہا ہے.

کون ہیں تلوار جوڑی؟
-تلوار جوڑے دہلی قومی دارالحکومت علاقہ کے جانے مانے ڈینٹسٹ رہے ہیں.
-ڈ.اکٹر راجیش پنجابی اور نوپور مہاراشٹرین خاندان سے ہیں.
-نوپور ایئر فورس کے افسر کی بیٹی ہیں
-ڈ.اکٹر راجیش کے والد ہارٹ اسپیشلسٹ رہے ہیں.
-اروشی کی پیدائش 1994 میں ہوئی تھی۔

Leave a Comment

Copyright © Dailyaag - All Rights Reserved

Scroll to top